Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Hallgatói honlap

Abszolút!

CsizmadiaDori41Csizmadia Dóri (KOS-41.) készített egy abszolút KOS hallgatói honlapot!
Nem megyünk elébe, majd „elmondja″ ő a lényeget a szerkesztői levélben, inkább csak annyit, hogy zaklassátok az alkotásai-tokkal (videó, blogcikk, bármilyen írás, rádiós anyagok), legyen egyre több csemege a KOS-market polcain!:-)
A honlap címe: KOSmarket.blog.hu
E-mail, ahová az anyagokat várják: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Üdvözöljük a kezdeményezést és gratulálunk a honlaphoz!

 

Dóri szerkesztői levele:

 

Bosszankodni kezdtem azon, hogy bár fél éve mindnyájan az alkotás örömétől izgatottan ütögetjük a klaviatúra billentyűit, vagy éppen az Edius mámorában úszunk, mindezt mégis csak saját örömünkre tesszük.
Hiányzik a megnyilvánulás színpada.
Ekkor támadt az a kósza gondolat a fejemben, hogy össze kellene gyűjteni a csipet csapatot, és létrehozni egy „ilyen aztán még soha nem volt″ honlapot, ahol kiélhetjük fantáziánk végtelenségét.
Örömömre, nagyon hamar elkezdtek gyülekezni a delikvens médiamunkások. Honlapunk megszületése után hamar „dörömböltek az ajtómon″ a jobbnál-jobb ötletekkel.
A lelkesedés nagy, a csapat kitartó, a hangulat eufórikus.
Épp ezért korlátokat sem szabnék a kollégáknak. Csak annyit kérnék tőlük, hogy élvezzék az alkotás szabadságát, és próbálják meg a legtöbbet kihozni magukból!
Hiszen a lehetőségek tárháza végtelen.

Csizmadia Dóra

KOS Plusz

Számüzzük a kameralázat!

Visszatérő feladat: mutasd be kedvenc tárgyadat a kamera előtt! Az igazi cél persze a beszélő „megnyugtatása": a kezében tartott tárgy csak segít „megnyílni”, elfelejtetni a körülötte lévő kamerákat, lámpákat, monitorokat; leküzdeni a lámpalázat.

Hoztak már karikagyűrűt és kutyát, marsallbotot és szteppcipőt, Barbie-babát és bibliát, Fradi-sálat és rózsaszínpárducos melltartót, mobiltelefont és irodaszéket. A csúcs: Vadon János (KOS-13., azóta ismert tévés és rádiós szereplő) nyulai. Ráadásul a nézőknek kellett kitalálni, a fülüknél  fogva lógatott szegény párák közül melyik a preparált (kitömött) és melyik a szintén mozdulatlan, de élő. 

A KOS-módszer a stúdiódrukk ellen nála is bejött. „Nyusziból″ médiaoroszlán lett.

PRE - KOS
Keresés