Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Irreális elvárások, 112 milliárd dollárért cserébe

Ömlik a hirdetők pénze a közösségi médiábaSocialMedia

2020-ban várhatóan 112 milliárd dollárt költenek el a közösségi médiában a hirdetők, azonban sok marketingvezetőnek irreális elvárásai vannak – derül ki a Forrester felméréséből. A kutatócég szerint a marketingigazgatók majdnem harmada (31 százalék) nem tudja pontosan megmutatni, hogy milyen hatásuk van a közösségi médiás reklámoknak a vállalkozásukra.

KOS Plusz

Számüzzük a kameralázat!

Visszatérő feladat: mutasd be kedvenc tárgyadat a kamera előtt! Az igazi cél persze a beszélő „megnyugtatása": a kezében tartott tárgy csak segít „megnyílni”, elfelejtetni a körülötte lévő kamerákat, lámpákat, monitorokat; leküzdeni a lámpalázat.

Hoztak már karikagyűrűt és kutyát, marsallbotot és szteppcipőt, Barbie-babát és bibliát, Fradi-sálat és rózsaszínpárducos melltartót, mobiltelefont és irodaszéket. A csúcs: Vadon János (KOS-13., azóta ismert tévés és rádiós szereplő) nyulai. Ráadásul a nézőknek kellett kitalálni, a fülüknél  fogva lógatott szegény párák közül melyik a preparált (kitömött) és melyik a szintén mozdulatlan, de élő. 

A KOS-módszer a stúdiódrukk ellen nála is bejött. „Nyusziból″ médiaoroszlán lett.

PRE - KOS
Keresés