Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Közvélemény-kutatás 2010

95% elégedett a KOS-sal

KOSszincsikA társaság és az új barátok mellett témaérzékenységben, televíziós ismeretekben és önbizalomban adta a legtöbbet a hallgatóknak a KOS legutóbbi féléve a közvéleménykutatás szerint. A legtöbb javítanivalót a honlapon találtak a diákok (2010. december 12-ei adatfelvétel!)
KolozsiAntalmuhely2007DHVagottA KOS-dolgozók közül Kolozsi Ildikó segítőkészségét értékelték a legtöbbre.
Na és néhány aranyköpés...

KOS-közvéleménykutatás 2010 ősz.

Mennyire vagy elégedett az iskolával?
♥ 41,2% Komoly ismeret- és élményanyagot kaptam
♥ 17,4% Elégedett vagyok
♥ 12,7% Teljes mértékben
♥ 12,7% A jelenlegi médiapiacon még mindig ez a legjobb
♥ 11,1% Azt nyújtotta, amit ígért
95,1%
♦   4,7% Valamivel többet vártam

Miben kellene javulnia a KOS-nak?
Honlap 8, több tévés gyakorlat 8, értékelések gyorsasága 6, személyre szabott értékelések 4, több hétvégi műhely 3 szavazat.

KolozsiIAjtoKeskenyMilyen területen mennyit kaptál az iskolától? (0-tól 100-ig)
79,0% Társaság, haverok, buli
76,7% Témaérzékenység
75,2% Televíziós/rádiós ismertetek
73,2% Önbizalom
72,5% (Újság)írói stílus
68,9% Szakmai kapcsolatok
66,3% Világlátás

Mi a véleményed a kötelező televíziós és cikkírási feladatok értékeléséről?
♥ 39,0% Általában egyetértek velük, reálisak, kielégítőek
♥   9,4% Tanultam belőlük
♦   9,4% Késnek
♦   7,8% Személyre szabottabbak legyenek!
♦   6,2% Több konkrétum kell!
♦   6,2% Túl szubjektív
♦   4,7% Némelyik túlzó
♦   3,1% Féderer Andrea „brutális″
♥   3,1% Néha kemények, ami nem baj
♦   3,1% Nem áll bennük javaslat, csak kritika
♦   3,1% Lehetne kritikusabb

Mi a véleményed a műhelyórák színvonaláról,
a műhelytanárok munkájáról, hozzáállásáról?

♥ 32,3% Hasznos, kemény feladatok, magas színvonal, 
                nagy élmény

♥ 29,2% Elégedett voltam
♥   6,2% Többet kaptam, mint amire számítottam
♦   4,6% Még több gyakorlatot vártam
♥   3,1% Gyakorlatias
♥   3,1% Kolozsi Ildi Forever!
♦   3,1% Volt, amelyiktől többet vártam
♥   3,1% Váradi Klára 5*
♥   3,1% Lukáts György 5*

Osztályozd az iskola munkatársait
(segítőkészség, hozzáállás)!

95,4% KOLOZSI ILDIKÓ
94,6% Fogl Balázs
93,9% Donáczi Mónika
92,9% Komlósi Gábor
92,9% Pató Sándor

Kit tartasz kiemelkedőnek (szorgalma, tehetsége, hozzáállása alapján) az évfolyamodból?

SebestyenBea40HorvathAndrasDezso41KOS-40.
Szanics Kata 3
Kaiser Tamás 2
Sebestyén Bea 2
(További két hallgható kapott 1-1 szavazatot.)

KOS-41.
Horváth András Dezső 9
Sebők Zoltán 6
Nyerges Izabella 5
Pataki Dimitra 2
Kósa-Szabó Krisztina 2
Kaszás Zoltán 2
Kocsis Péter 2
(További kilenc hallgató kapott 1-1 szavazatot.)

Megjegyzéseid az iskolával kapcsolatban
♥ Elég jó
♥ Zsír
KOS, én így szeretlek
♥ Hiányozni fog
♥ Örülök, hogy itt lehettem
♥ Kár, hogy csak fél év, legyen dupla!
♥ Csak így tovább!
♦ Több hétvégi műhely legyen a vidékieknek!
♦ Néha kicsit furcsán mennek a dolgok
♥ Olyan, mint egy francia autó. Szép, kényelmes, de sok apró hibája bosszantó. Szerethető!

♥ Nagyon izgalmas!
♥ A következő KOS-könyvben elmondom. :-)
♥ Köszönöm!

Adatfelvétel: 2010. december 12.
Adatszolgáltatók: a vizsgán résztvevő hallgatók (KOS-40. és -41.)
Adatfelvétel módja: önkéntes, névtelen.

KOS Plusz

 Mennyire lehet alapos, elmélyült tudást szerezni kétszer négy hónap alatt?

A KOS soha nem is állította, hogy teljes körű, mindenre elegendő ismereteket nyújt.

Azt viszont igen, hogy mindennel megismertet, kedvet csinál, felkelti az érdeklődést. Mint egy múzeumi tárlatvezetés profi útikalauzokkal. Mintha a Louvre összes termén átrohannánk egy nap alatt. Mindent látunk, hallunk, tájékozódunk. Ismereteink nem mindenre kiterjedőek, de azt pontosan tudni fogjuk, hogy hol lehet utánanézni, hozzáolvasni, hogyan mélyülhetünk el benne, és ami a legfontosabb: kit kérdezhetünk meg, ha elakadunk valamiben.

Igen, a KOS egyik erénye a kapcsolatok építése. Akár a sztártanárokkal, akár azokkal, akik egykor ugyanide jártak és már alapemberei egy-egy szerkesztőségnek. Van belőlük néhány…

PRE - KOS
Keresés