Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Még mindig rengeteget tévézik a magyar!

Van kinek műsort készíteni...

StatisztikaHazepitesGRAFIKAweb

Naponta átlagosan 4 óra 58 percet töltött a tévékészülékek előtt a teljes magyarországi népesség 2016 utolsó negyedévében, alig 4 percet csökkent tehát az érdeklődés a hagyományos média iránt – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. Ezzel továbbra is a világ élvonalához tartozunk.

Nőtt az általános szórakoztató, az ismeretterjesztő, a film- és hírcsatornák közönségaránya, miközben néhány tematikus csatornacsoport részesedése mérséklődött a 2015. év azonos időszakához képest.

Meglepő: növekedést könyvelhettek el a hírcsatornák is. A „hírek, aktuálpolitika, gazdaság” tematikájú műsorok a sugárzási idő 2,4%-át alkották, de a tévénézési idő tekintetében közel négyszeres arányt – 9,4%-ot értek el.

A két országos kereskedelmi csatorna (RTL Klub + TV2) együttes közönségaránya 3,6 százalékponttal, a közszolgálati csatornáké pedig 1,8 százalékponttal csökkent.

MMonlineLOGOfekvo
Az MMonline cikke nyomán

KOS Plusz

Írni is kötelező vagy elég csak jól beszélni?

Gyakran elhangzik a KOS-ban: azért szeretnék tévés lenni, mert nem tudok, vagy nem akarok írni.
Pedig érdemes! Legalább belekóstolni, hiszen manapság a médiumok, a Jolly Joker típusú újságírókat keresik, ráadásul az írással nagyon könnyen csiszolni tudjuk a gondolatainkat. Szabó Magda írónő mondta egykor, hogy aki képes a betűket életre kelteni, annak a beszéde is megelevenedik.

PRE - KOS
Keresés