Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Még mindig rengeteget tévézik a magyar!

Van kinek műsort készíteni...

StatisztikaHazepitesGRAFIKAweb

Naponta átlagosan 4 óra 58 percet töltött a tévékészülékek előtt a teljes magyarországi népesség 2016 utolsó negyedévében, alig 4 percet csökkent tehát az érdeklődés a hagyományos média iránt – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. Ezzel továbbra is a világ élvonalához tartozunk.

Nőtt az általános szórakoztató, az ismeretterjesztő, a film- és hírcsatornák közönségaránya, miközben néhány tematikus csatornacsoport részesedése mérséklődött a 2015. év azonos időszakához képest.

Meglepő: növekedést könyvelhettek el a hírcsatornák is. A „hírek, aktuálpolitika, gazdaság” tematikájú műsorok a sugárzási idő 2,4%-át alkották, de a tévénézési idő tekintetében közel négyszeres arányt – 9,4%-ot értek el.

A két országos kereskedelmi csatorna (RTL Klub + TV2) együttes közönségaránya 3,6 százalékponttal, a közszolgálati csatornáké pedig 1,8 százalékponttal csökkent.

MMonlineLOGOfekvo
Az MMonline cikke nyomán

KOS Plusz

Szükség van ennyi újságíróra, riporterre?

Jogos a kérdés. A válasz: igen, egyre többre. Nem csak a televízió- és rádióadók száma nő fokozatosan, nemcsak újságból van egyre több (bár alacsonyabb példányszámban). Az internet, a weboldalak, az új hírportálok valósággal „zabálják” a médiamunkásokat. Ráadásul egyre több cég, intézmény alkalmaz „sajtóst”. Egyre több a referens, beszédíró, szóvivő, kommunikátor, sajtófigyelő, kommunikációs munkatárs, nem beszélve a gombamód szaporodó eseményekről: a csapatépítő tréningektől a konferenciákon át a sporteseményekig mindenütt szükség van moderátorra, műsorvezetőre.

PRE - KOS
SZAVAZÁS
Kit látnál a legszívesebben a Kovácsi László Médiadíj ünnepélyes átadásán a KOS-ban? Ki legyen a műsorvezető, interjúkészítő október 28-án, vasárnap 10 órától?
 
Keresés