Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Még mindig rengeteget tévézik a magyar!

Van kinek műsort készíteni...

StatisztikaHazepitesGRAFIKAweb

Naponta átlagosan 4 óra 58 percet töltött a tévékészülékek előtt a teljes magyarországi népesség 2016 utolsó negyedévében, alig 4 percet csökkent tehát az érdeklődés a hagyományos média iránt – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. Ezzel továbbra is a világ élvonalához tartozunk.

Nőtt az általános szórakoztató, az ismeretterjesztő, a film- és hírcsatornák közönségaránya, miközben néhány tematikus csatornacsoport részesedése mérséklődött a 2015. év azonos időszakához képest.

Meglepő: növekedést könyvelhettek el a hírcsatornák is. A „hírek, aktuálpolitika, gazdaság” tematikájú műsorok a sugárzási idő 2,4%-át alkották, de a tévénézési idő tekintetében közel négyszeres arányt – 9,4%-ot értek el.

A két országos kereskedelmi csatorna (RTL Klub + TV2) együttes közönségaránya 3,6 százalékponttal, a közszolgálati csatornáké pedig 1,8 százalékponttal csökkent.

MMonlineLOGOfekvo
Az MMonline cikke nyomán

KOS Plusz

Ezermester médiamunkások

Hol vannak már azok az idők, amikor hét-nyolc fős stábok vonultak ki egy-egy eseményre, és külön személy volt a sofőr, a riporter, a szerkesztő, az operatőr, a technikus, a vágó. Ma már – mi tagadás, költségcsökkentési szempontokból – a legtöbb helyen azokat a médiamunkásokat keresik, akik egy személyben képesek ellátni ezeket a feladatokat. Magyarán leszervezik, leforgatják, megvágják, alámondják az anyagot, egyedül. 

Éppen ezért a KOS-ban is ilyen „mindenhez konyító”, all-round embereket igyekszünk képezni: kicsit operatőrködünk, kicsit vágunk, kicsit riporterkedünk, kicsit szerkesztünk, na meg persze a kamera előtt is mindenki jó néhányszor kipróbálja magát.

PRE - KOS
Keresés