Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –
Új főszerkesztő
a Playboy magyar kiadásánál

BusIstvan12ffBusIstvan12Zsaner2015SzukWebTukor2015. március 1-jei hatállyal Bus István (KOS-12.) veszi át a Playboy és a Playboy Exclusive magyar kiadásának illetve a hozzájuk kapcsolódó digitális felületeknek főszerkesztői pozícióját.

BusIstvan12KockanUlMuterem

Bus István 19 éve dolgozik újságíróként, miután elvégezte az első magyarországi magán médiaiskola, a Komlósi Oktatási Stúdió újságíró-fakultázsát.
PlayboyNyusziGrafikaKorábban a Playboy magazin főszerkesztő-helyetteseként, ezt megelőzően a Nők Lapja és számos női havi magazin munkatársaként lett meghatározó alakja a magyar újságírói társadalomnak. Rövid ideig a Hamu és Gyémánt magazint is főszerkesztőként jegyezte.

ZsM-dijviragPályája elismeréseként 2011-ben elsőként vehette át a Zsigmond Márta Médiadíjat egykori iskolájában, a KOS-ban, ahova immár tanárként jár rendszeresen vissza.

BusFotelbenFejetlenNokkel



Bus István  így nyilatkozik kinevezése kapcsán:
„A főszerkesztői feladatot nagy örömmel vállalom el, célom, hogy a Playboy továbbra is izgalmas, érdekes, a nyitott attitűdöt és a szabad gondolkodást előtérbe helyező márkaként referenciapont legyen a magyar férfiak számára – minden platformon."

Forrás: Playboy.hu


Lehetőség.
Önismeret.
Fejlődés.
Tudás.
Őszinteség.
Siker.
Kapcsolat.
Karrier.
Barátság.
Mindent köszönök!
Boldog születésnapot!
Bus István

Forrás: Könyv Komlósi Gábor 50. születésnapi



KOS Plusz

Számüzzük a kameralázat!

Visszatérő feladat: mutasd be kedvenc tárgyadat a kamera előtt! Az igazi cél persze a beszélő „megnyugtatása": a kezében tartott tárgy csak segít „megnyílni”, elfelejtetni a körülötte lévő kamerákat, lámpákat, monitorokat; leküzdeni a lámpalázat.

Hoztak már karikagyűrűt és kutyát, marsallbotot és szteppcipőt, Barbie-babát és bibliát, Fradi-sálat és rózsaszínpárducos melltartót, mobiltelefont és irodaszéket. A csúcs: Vadon János (KOS-13., azóta ismert tévés és rádiós szereplő) nyulai. Ráadásul a nézőknek kellett kitalálni, a fülüknél  fogva lógatott szegény párák közül melyik a preparált (kitömött) és melyik a szintén mozdulatlan, de élő. 

A KOS-módszer a stúdiódrukk ellen nála is bejött. „Nyusziból″ médiaoroszlán lett.

PRE - KOS
Keresés