Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Dunaveczky András (KOS-47.) sikere

Vidéki hírügynökség, országos megjelenés 

DunaveczkyAndras47ffA KOS-ban nagy hangsúlyt fektetünk régi hallgatóink karrierjének követésére. Mindig örömmel vesszük, ha valaki levélben vagy telefonon értesít minket sikereiről, esetleg a címlapon mosolyog vissza ránk. Nemrégiben Dunaveczky András (KOS-47.) küldött nekünk e-mailt, és boldogan számolt be arról, hogy a győri Oxygen Mediánál mennyi lehetőséget kap, nem egy anyagát pedig már a Hír Tv, az ATV, az Echo Tv vagy a TV2 is átvette. 

"Ígértem egy kis helyzetjelentést. Eddig jól érzem magam, úgy látom a munkámmal elégedettek. Egyelőre a főállás mellett kipurcanok rendesen, de remélem később hasznomra válik a két fronton helytállás, gyakoroltam ezt is a KOS-ban eleget. Egy hét alatt belecsöppentem sok mindenbe. Színházi évnyitó, nyereményautó átadás, kézilabda mérkőzés, hétközi foci forduló, Masters öttusa Eb, autós felvonulás és még sorolhatnám... Meg természetesen a hegyeshalmi menekült helyzet. Nickelsdorfban menekülttábor látogatás, megtudni valójában mekkora "hatalma van" a PRESS Card-nak. Aztán viszontlátni az anyagodat egy országos tévében, főműsoridőben. Na, azért megérte tanulni és tíz évig keresni a lehetőségeket. A jövőm – tudomásom szerint – még nem dőlt el, ha valami egyéb hírem van jelentkezem.

Köszönöm a sok segítséget!
Üdv.: András"

DunaveczkyAndras47NyakkendoRovidnadrag
András, anno még a KOS stúdiójában

KOS Plusz

Számüzzük a kameralázat!

Visszatérő feladat: mutasd be kedvenc tárgyadat a kamera előtt! Az igazi cél persze a beszélő „megnyugtatása": a kezében tartott tárgy csak segít „megnyílni”, elfelejtetni a körülötte lévő kamerákat, lámpákat, monitorokat; leküzdeni a lámpalázat.

Hoztak már karikagyűrűt és kutyát, marsallbotot és szteppcipőt, Barbie-babát és bibliát, Fradi-sálat és rózsaszínpárducos melltartót, mobiltelefont és irodaszéket. A csúcs: Vadon János (KOS-13., azóta ismert tévés és rádiós szereplő) nyulai. Ráadásul a nézőknek kellett kitalálni, a fülüknél  fogva lógatott szegény párák közül melyik a preparált (kitömött) és melyik a szintén mozdulatlan, de élő. 

A KOS-módszer a stúdiódrukk ellen nála is bejött. „Nyusziból″ médiaoroszlán lett.

PRE - KOS
Keresés