Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Sztaniszláv András (KOS-18.): PRO.PR Award

Nemzetközi díjat nyert egykori hallgatónk

Sztaniszláv András (KOS-18.), a Magyar PR Szövetség alelnöke április közepén vette át az elismerést a szerbiai Zlatiborban. A PRO.PR Award olyan kommunikációs szakembereket díjaz, akik munkájukkal segítik a PR szakma fejlesztését és javítják megítélését.

SztaniszlavAndras18PR-dijjal2018ZlatiborA díj egyedi kortárs művészeti alkotás, 
az Újvidéki Művészeti Akadémia diákjai tervezték

A PRO.PR Awards első díjátadója 6 éve volt. Az alapítók célja, hogy „évről évre elismerjék azon személyek munkáját, akik aktívan dolgoznak a PR elfogadtatásáért, reputációjának növeléséért”. Évente körülbelül 20 szakember kapja az elismerést, amelyet a PRO.PR konferencia gálavacsoráján adnak át. 

„A public relations szakmában kevés olyan díj van, ami embereket és nem kampányokat ismer el. Az ilyen díjak nagy részére pénzért lehet jelentkezni. A PRO PR Award azon elismerések közé tartozik, ahol nincs nevezési díj. Könnyen elfeledkezünk arról, hogy az egyes projektek mögött is emberek dolgoznak. András a munkáján keresztül nagy segítséget tesz a szakmánk fejlesztéséért mind Magyarországon mind nemzetközi szinten. Az odaítélésnél ez az egyik legfontosabb szempont és bízunk benne, hogy az elismerés motivációt és lelkesedést ad majd a díjazottaknak a további kitartó munkához” – nyilatkozta Danijel Koletics a konferenciát és a díjat alapító Apriori World vezetője.

SztaniszlavAndras18Kalapos2018„Az elmúlt években a napi munka mellett egyre nagyobb hangsúlyt fektetek a PR szakmán belüli kapcsolatépítésre, szakmafejlesztési programokra. Mind Magyarországon, mind az Egyesült Királyságban igyekszem olyan programok szervezésében részt venni, ahol 1-1 ország, vagy régió bemutatkozhat a globális piacon, így nem csak ők tudnak tanulni a nemzetközi szereplőktől, de azok is megismerik a kisebb piacok sajátosságait, kimagasló megoldásait és szakembereit. Ennek a munkának az egyik elismerése ez a díj, ami megerősít abban, hogy érdemes folytatni, mert sok tartalék van még benne” – jegyezte meg Sztaniszláv András (KOS-18.).

HÁTTÉR

A 2003-ban alapított PRO.PR nemzetközi konferencia Délkelet-Európa pr-szakembereit szólítja meg. A szakmai program célközönsége az ügynökségi és vállalati kommunikációs vezetők, elsősorban a balkáni régióból, de minden évben számos nemzetközi előadó is részt vett Dél-Afrikából, az Egyesült Királyságból, Oroszországból, Olaszországból és az Amerikai Egyesült Államokból is. A háromnapos program mottója: Networking in Motion – a szervezők célja, hogy a hasznos tudás mellett régiós és nemzetközi kapcsolatok is épüljenek, ezért minden évben más-más volt-jugoszláv városban rendezik a konferenciát.

Sztaniszláv András független stratégiai kommunikációs tanácsadó. Hazai és nemzetközi projekteken dolgozik. Az Egyesült Királyságban akkreditált PR tanácsadó, a Chartered Institute of Public Relations (CIPR) Nemzetközi Tagozatának alelnöke, 2016-ban az International Communications Consultancy Organisation (ICCO) elnökségi tagja. Másfél éve a Magyar PR Szövetség nemzetközi ügyekért felelős alelnöke. Munkája eredményeként az MPRSZ csatlakozott az ICCO-hoz, partnerségi megállapodást írt alá a CIPR és az IPRA szervezetekkel. A magyar szakemberek számára elérhető nemzetközi tudásbázis (például szakmai lapok, vagy Paul Holmes tavalyi látogatása) mellett kedvezményes jelentkezési lehetőséget biztosít nemzetközi díjakhoz.

KOS Plusz

Számüzzük a kameralázat!

Visszatérő feladat: mutasd be kedvenc tárgyadat a kamera előtt! Az igazi cél persze a beszélő „megnyugtatása": a kezében tartott tárgy csak segít „megnyílni”, elfelejtetni a körülötte lévő kamerákat, lámpákat, monitorokat; leküzdeni a lámpalázat.

Hoztak már karikagyűrűt és kutyát, marsallbotot és szteppcipőt, Barbie-babát és bibliát, Fradi-sálat és rózsaszínpárducos melltartót, mobiltelefont és irodaszéket. A csúcs: Vadon János (KOS-13., azóta ismert tévés és rádiós szereplő) nyulai. Ráadásul a nézőknek kellett kitalálni, a fülüknél  fogva lógatott szegény párák közül melyik a preparált (kitömött) és melyik a szintén mozdulatlan, de élő. 

A KOS-módszer a stúdiódrukk ellen nála is bejött. „Nyusziból″ médiaoroszlán lett.

PRE - KOS
Keresés