Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Tihanyi Péter (KOS-4.): micsoda pálya!

Újságíró, reklámos, kreatív igazgató, zsűrielnök:
az üzlettől a jótékonyságig

TihanyiPeter04Portre2018ffTihanyi Péter (KOS-4.) újságíróból lett reklámos.
Szövegíróként az Ammirati Puris Lintas reklámügynökségben kezdett 1995-ben. Összeolvadtak a Lowe GGK-val, ő kreatív igazgató lett. 2000-ben az Euro RSCG Budapest-hez igazolt. 2007--től a független, teljes magyar tulajdonban lévő ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója, Chief Creative Officer-e, 2018 februárjáig.

Mostani távozása is inkább valami újabb nagy dobás, egy korszak kezdetét sejteti...

Csapatával számos nemzeti (Arany Penge, Hipnózis, ADCH, Effie) és nemzetközi (Golden Drum, Cresta, EACA, Golden Hammer) díjat nyert. Büszke rá, hogy az ACG 4 éve folyamatosan vezeti a független ügynökségi ranglistát itthon, 3-szoros összetett M-lista vezető, és 3-szoros Év ügynöksége cím birtokos. Kiemelkedő nemzetközi sikernek tartja, hogy az ügynökség 2014-ben a világ Leghatékonyabb Független Ügynöksége lett (ezen a listán 2012-ben először 5. majd 2013-ban 3. helyen szerepelt az ACG).

Kereskedelmi megbízásaik mellett kiemelkedően fontos számára, hogy folyamatosan fejlesszenek teljesen karitatív alapon, társadalmat érintő, értékteremtő projekteket. Ilyen projekt volt a 2008 decemberében a Médiaúnió Alapítvány számára készített országos egészségtudatosságra nevelő megakampányuk, valamint az év legsikeresebb kampánya címmel elismert „ZEBRAFEST” közlekedésbiztonsági projektjük.

Emellett 9. éve folyamatos kommunikációs tevékenységgel támogatják a Veszprémi Állatkertet, 2008 óta a segítségükkel országos ismertségre és népszerűségre tett szert, a számos kreatív díjat is nyert Bátor Tábor alapítványt. 2013 óta mindezen túl az ACG felvállalta az Ökumenikus Segélyszervezet, majd 2014-ben a Tűzoltó utcai gyermekkórház Őrzők alapítványának kommunikációs támogatását is.

Tihi – ahogy a szakmában hívják – rendszeresen tagja a hazai és nemzetközi reklámfesztiválok zsűrijének, 3 alkalommal volt a legnagyobb hazai reklámverseny, az Aranypenge zsűri elnöke. 

KOS Plusz

Szükség van ennyi újságíróra, riporterre?

Jogos a kérdés. A válasz: igen, egyre többre. Nem csak a televízió- és rádióadók száma nő fokozatosan, nemcsak újságból van egyre több (bár alacsonyabb példányszámban). Az internet, a weboldalak, az új hírportálok valósággal „zabálják” a médiamunkásokat. Ráadásul egyre több cég, intézmény alkalmaz „sajtóst”. Egyre több a referens, beszédíró, szóvivő, kommunikátor, sajtófigyelő, kommunikációs munkatárs, nem beszélve a gombamód szaporodó eseményekről: a csapatépítő tréningektől a konferenciákon át a sporteseményekig mindenütt szükség van moderátorra, műsorvezetőre.

PRE - KOS
Keresés