Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Bucsányi Krisztián (KOS-25.) ötletére állítólag bepörgött a net

Egykori hallgatónk felhívása:
Adj az idődből karácsonyra!

BucsanyiKrisztian25KutyavalFekvo

Az idejüket adják ajándékba a hazai legnagyobb facebookos marketingcsoport tagjai, Bucsányi Krisztián (KOS-25.) újságíró, szövegíró, online marketinges felhívására. A kezdeményezés azért is előremutató, mert önzetlenségre ösztönöz, de mást is jelez.

Konzultációt, tanfolyamokat, instagram és facebook oldalkezelést, weblaptervezést, kommunikációs és marketing szolgáltatásokat is adnak egymásnak a 19 ezres tagszámú csoportban. Van, aki karácsonyi videókészítést ajánlott fel, képzések, könyvelési tanácsadás, de még meseírás is ajándék lett.

Az ötletgazda Bucsányi Krisztián újságíró, online marketinges, szövegíró elmondta, számított rá, hogy sokan megmozdulnak majd a csoportból, és beindulnak az egymás közötti felajánlások. Ő maga egy főnek, összesen 2 órás időt ajánlott fel a felhívásában, amiben arra ösztönözte a tagokat, hogy tegyenek hasonló gesztust, és kommenteljék a poszthoz, ki, mit adhat a másiknak.

Krisztiánt egyébként jól ismerhetitek a csaladinet.hu Így jártam Szofival rovatából is, ahol rajta keresztül betekintést nyerhetünk az apukák örömteli kínlódásaiba, ITT.

KOS Plusz

Írni is kötelező vagy elég csak jól beszélni?

Gyakran elhangzik a KOS-ban: azért szeretnék tévés lenni, mert nem tudok, vagy nem akarok írni.
Pedig érdemes! Legalább belekóstolni, hiszen manapság a médiumok, a Jolly Joker típusú újságírókat keresik, ráadásul az írással nagyon könnyen csiszolni tudjuk a gondolatainkat. Szabó Magda írónő mondta egykor, hogy aki képes a betűket életre kelteni, annak a beszéde is megelevenedik.

PRE - KOS
Keresés