Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Faragó Richard (KOS-1l.), mint kreatív téma

„Egy meccsre 1000 infó kell,
de csak 200-at szabad elmondani"

FaragoInterju2010Muosz

− állítja Faragó Richard (KOS-1.) az iskolában is tanított aranyigazságot a vele készült beszélgetésben. 

A Nagy Zsolt (KOS-49.) által készített interjú igazi érdekessége azonban sokkal inkább a megjelenés helye: Ricsit, első évfolyamunk egykori diákját a kommunikációs szakma lapja, az elsősorban marketing- és reklámtémákkal foglalkozó Kreatív választotta 2016. júniusi számának sztárszereplőjévé.

FaragoRichardCikk2016KreativFaragoRichardCikk2016Kreativ2.oldalKeppel.jpg

KOS Plusz

Szükség van ennyi újságíróra, riporterre?

Jogos a kérdés. A válasz: igen, egyre többre. Nem csak a televízió- és rádióadók száma nő fokozatosan, nemcsak újságból van egyre több (bár alacsonyabb példányszámban). Az internet, a weboldalak, az új hírportálok valósággal „zabálják” a médiamunkásokat. Ráadásul egyre több cég, intézmény alkalmaz „sajtóst”. Egyre több a referens, beszédíró, szóvivő, kommunikátor, sajtófigyelő, kommunikációs munkatárs, nem beszélve a gombamód szaporodó eseményekről: a csapatépítő tréningektől a konferenciákon át a sporteseményekig mindenütt szükség van moderátorra, műsorvezetőre.

PRE - KOS
Keresés