Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

Nagyinterjú Ökrös Gergővel (KOS-15.)

 A TV2 program- és kreatívigazgatója
sok jót ígér

Okros2011DijA TV2 az eddiginél frissebb, dinamikus csatornává válik, míg a SuperTV2 szélesebb közönséget céloz meg – mondta el a Marketing&Media magazinnak adott interjújában Ökrös Gergely (KOS-15.)

Az egykori ösztöndíjas KOS-diákból az országos kereskedelmi csatorna program- és kreatívigazgatójává vált  televíziós szakember karrierjéről és nemzetközi díjáról már beszámoltunk (ITT). A mostani beszélgetésből az is kiderül, továbbra is meghatározó szerepet játszik a sok szempontból megváltozott adó profiljának kialakításában.

- Rengeteg új, saját gyártású műsor indul tavasszal a TV2-n és a SuperTV2-n. Nézettség terén ezek közül melyik lehet a legnagyobb dobás?

- Minden saját gyártású műsorunktól napi és főműsoridős átlag feletti eredményeket várunk. Az új struktúrában minden hétköznap este új formátumokat láthatnak a nézők, mindegyik a maga nemében érdekes és különleges. Az Egymás szemében

Jakupcsek Gabriella visszatérése


(Jakpucsek Gabriella április 22-én tart nagyelőadást a KOS-ban)


miatt is izgalmas, az emberi történetek pedig lenyűgözők, magukkal ragadók. A Vigyázat gyerekkel vagyok! színtiszta szórakoztató show, amelyben igazi titkokat tudhatunk meg a sztárszülőkről. Az Annyit ésszel, mint erővel egy naponta jelentkező játékos show elképesztő feladatokkal, gigantikus díszletelemekkel, ahol a fizikai erőre éppúgy szükség van a játék során, mint a gyorsan vágó észre. A SuperTV2 új műsora, a Pénzt, vagy éveket! Kasza Tibivel pedig biztosan óriási meglepetést okoz, A nagy duett pedig miden bizonnyal ismét rekordokat döntöget majd.

- Dirk Gerkens nyilatkozta a vezérigazgatói kinevezése után, hogy meglepődött azon, milyen kevés pénzből gyártott korábban műsorokat a TV2. Arról valamilyen adatot el lehet árulni, hogy mennyivel több pénzből tudnak most gazdálkodni?

OkrosGergo2017

- Egy éve még négy csatornánk volt, jelenleg 11, ebből nyolcra készítünk saját gyártású műsorokat.

Ezzel egyedülállók vagyunk a piacon.

A költségvetés ennek megfelelően növekedett. Nem is a rendelkezésre álló pénzösszeg nagysága, hanem a kiszámíthatóság, a kiegyensúlyozottság, a hosszú távú gondolkodás az, ami igazán erőssé teszi a TV2 Csoportot.

- Sokszor elhangzik az, hogy már portfólióban gondolkodnak. Ettől függetlenül a TV2-vel szemben azért még elvárás, hogy amolyan főadó legyen, azaz kiemelkedjen nézettségben a TV2 Csoport többi televíziója közül, vagy ez már nem lényeges?

- A TV2 még mindig a cégcsoport anyacsatornája, amely a legszélesebb közönséget éri el, így kézenfekvő, hogy a TV2-vel szemben támasztjuk a legmagasabb nézettségi elvárásokat. Ugyanakkor 2016-ban felépítettük az ország egyik legnagyobb televíziós portfólióját, és ez érintette a csatornák pozicionálását is. A TV2 az eddiginél frissebb, dinamikus csatornává válik, míg

a SuperTV2 szélesebb közönséget céloz meg.

- Az RTL újabban egyre több fikciós tartalommal áll elő. Várhatók ilyen jellegű műsorok a TV2-nél is?

- A hazai fikció nagyon fontos számunkra, természetesen nagy hangsúlyt fektetünk erre a műfajra is, de ez egy olyan szegmens, amit korábban nem volt lehetőségünk fejleszteni. Azt elmondhatom, hogy a jövőben fontos részét képezi a programkínálatunknak. Tehát igen, várhatók ilyen tartalmak a cégcsoport csatornáin a közeljövőben.

Heszler Róbert

MarketingEsMedia2Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

KOS Plusz

Szükség van ennyi újságíróra, riporterre?

Jogos a kérdés. A válasz: igen, egyre többre. Nem csak a televízió- és rádióadók száma nő fokozatosan, nemcsak újságból van egyre több (bár alacsonyabb példányszámban). Az internet, a weboldalak, az új hírportálok valósággal „zabálják” a médiamunkásokat. Ráadásul egyre több cég, intézmény alkalmaz „sajtóst”. Egyre több a referens, beszédíró, szóvivő, kommunikátor, sajtófigyelő, kommunikációs munkatárs, nem beszélve a gombamód szaporodó eseményekről: a csapatépítő tréningektől a konferenciákon át a sporteseményekig mindenütt szükség van moderátorra, műsorvezetőre.

PRE - KOS
Keresés