Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

A Womanity magazin nyílt napján vendégeskedett a KOS

Stand up hintából,
Mammuth-film kapásból...

ForgatasHintaWomanity

womanity_logoA mind olvasottabb internetes divat- és életmagazin megelevenedett Óbudán. A Legyen a legjobb napod! elnevezésű rendezvény vendége volt a KOS, Gulyás Lili (KOS-49.) lelkesen kezelte a kamerát, KovacsZoltanMammut48PortreSzukKovács Zoltán „Mammuth” (KOS-48.) pedig percek alatt (értsd: pár napon belül) remek kisfilmet rögtönzött a Womanity-napból.
ITT láthatod.

ForgatasInterjuWomanity KOS-49.Womanity

ForgatasFoszerkInterjuWomanityMammuth ForgatasFoszerkInterjuWomanity

womanity_logo

EGY ÚJÍTÓ INTERNETES MAGAZIN A LÁTHATÁRON

Néhány hónapja úttörő célokkal debütált az online női magazinpiacon a Womanity, melynek egyik legfontosabb célja, hogy a virtuális lehetőségeket kihasználva, közelebb hozza egymáshoz az embereket, termékeket, szolgáltatásokat.

WomanityNap2014.09.27.Vagott

A szerkesztők nem csak az internet elé akarják szögezni a közönségüket, hanem azt is szeretnék elérni, hogy az írások hatására, a felhasználók egyfajta közösségbe rendeződve induljanak el kipróbálni weboldalon ajánlott termékeket, szolgáltatásokat és programokat. Ahhoz, hogy könnyebben elérhetővé, élményszerűvé tegyék ezeket az ajánlókat, a magazin koncepciót különleges eseményekkel kapcsolják össze. Így, a weboldalon bemutatott lehetőségekkel személyesen is megismerkedhetnek az olvasók.

A koncepciót Zsigmond Márta Médiadíj Különdíjjal is díjazták májusban. Az úttörő tervezet fő kérdései: miért ne találhatnánk meg az egyensúlyt a virtuális világ és a realitás között? Miért ne láthatna el a társadalom számára előnyös funkciókat egy weboldal, e kettő határán?

Magazin és rendezvény kéz a kézben

CzaganyAlexandraZsM-dijatadas2014_71„A Womanity fontos missziója, hogy bemutassa az online női magazin által létrehozott nyilvánosság társadalmilag hasznos funkcióját. Bár a rengeteg PR cikk, és a tartalmilag újat nem mutató anyagok tengerében gyakran elvesznek a magazinok igazi erényei, ezeken a felületeken nagyon is lehetőség nyílik a társadalom összetartó erejének fejlesztésére. Nálunk például a reklámok is más értelmet nyernek. Nem száraz sajtóanyagok, erőszakos vagy félrevezető hirdetések, melyekért a megrendelő vagyonokat fizetett, hogy a célközönségünk szeme előtt legyenek. Hanem szerethető, valódi, pozitív értékeket hordozó ajánlók. Középpontjukban az életünk valamely területe szempontjából különleges dolgok állnak. Ezzel egyrészt segítünk eligazodni a mindennapi termékáradatban, másrészt inspirációt igyekszünk adni a sokoldalúságunk kibontakoztatásához. A Legjobb Napod rendezvényünk lényege, hogy az olvasók ne csak képekkel, betűkkel és alkalmazásokkal találkozzanak egy online női magazin vonatkozásában, hanem a virtuális világból kilépve, személyesen is tesztelhessék a reklámokat” - mondja a Womanity alapító-főszerkesztője, Czagány Alexandra.

Az első nagyobb családi rendezvényt szeptember 27-én tartják az Academy Golf Budapest helyszínén. A kiállítók, előadók mind „a magazin weboldaláról” érkeznek, hogy személyesen is bemutatkozzanak a magazinolvasóknak.

KOS Plusz

Számüzzük a kameralázat!

Visszatérő feladat: mutasd be kedvenc tárgyadat a kamera előtt! Az igazi cél persze a beszélő „megnyugtatása": a kezében tartott tárgy csak segít „megnyílni”, elfelejtetni a körülötte lévő kamerákat, lámpákat, monitorokat; leküzdeni a lámpalázat.

Hoztak már karikagyűrűt és kutyát, marsallbotot és szteppcipőt, Barbie-babát és bibliát, Fradi-sálat és rózsaszínpárducos melltartót, mobiltelefont és irodaszéket. A csúcs: Vadon János (KOS-13., azóta ismert tévés és rádiós szereplő) nyulai. Ráadásul a nézőknek kellett kitalálni, a fülüknél  fogva lógatott szegény párák közül melyik a preparált (kitömött) és melyik a szintén mozdulatlan, de élő. 

A KOS-módszer a stúdiódrukk ellen nála is bejött. „Nyusziból″ médiaoroszlán lett.

PRE - KOS
SZAVAZÁS
SZAVAZÁS LEZÁRVA! Melyik hétköznap esti focimeccs közvetítésén szeretnél résztvenni 2018 őszén a KOS-ban?
 
Keresés