Get Adobe Flash player
Komlósi Oktatási Stúdió, a mindig megújuló médiaiskola
Tanáraink 1990 –

A Berliner Zeitungtól a Velvet.hu-ig

Videóvoks és társai

Az egyik kurátor videóüzenetben, egy másik e-mailben szavazott, más jereváni (!) útjáról jelentkezett – végülis összeállt a kép, megszületett a döntés a Zsigmond Márta Médiadíj 2012-es kitüntetettjeiről.

TakacsIldikoVideouzenet2012web
Dr. Takács Ildikó,
a Reklám Világszövetség egykori alelnöke,
a Demján Sándor Alapítvány főkurátora
videóüzenetben voksolt

A zsűritagok a cikkek, televíziós és rádiós anyagok sokasága és sokszínűsége mellett azt is méltatták, hány helyről, mennyi médium munkatársától érkezett pályázat: Berliner Zeitung, Budapesti Nap, Bors, Családi Lap, Divány.hu, Elle, Est.hu, Észak-Magyarország, Éva Magazin, Évszakok, Fanny, Füles, Helyi Téma, Hölgyvilág, HVG, Ifjúsági Magazin, Index.hu, Kisalföld, Klubrádió, Life.hu, Magyar Katolikus Rádió, Magyar Rádió, Magyar Televízió, Manager Magazin, Meglepetés, Nők Lapja, Nők Lapja Café, Nők lapja Egészség, Origo.hu, Ozone Network, Patika Tükör, Psziché, Silouette, Tőzsdei Kurír, Tv2, Velvet.hu.

Itt láthatja a szavazás állását: Mit gondol, melyik médium képviselője a legesélyesebb beadott pályázatával a május 6-án átadandó Zsigmond Márta Médiadíjra?

Győztest természetesen csak vasárnap, május 6-án hirdetünk. Sőt, akkor is előbb csak a „hármas döntőbe″ jutottakat ismeri meg a közönség, s csak egy-egy korábbi produkciójuk bemutatása után derül ki, ki lett a 2012-es nyertes.


További információk a 2012-ben május 6-án átadásra kerülő Zsigmond-díjról:

KOS Plusz

Számüzzük a kameralázat!

Visszatérő feladat: mutasd be kedvenc tárgyadat a kamera előtt! Az igazi cél persze a beszélő „megnyugtatása": a kezében tartott tárgy csak segít „megnyílni”, elfelejtetni a körülötte lévő kamerákat, lámpákat, monitorokat; leküzdeni a lámpalázat.

Hoztak már karikagyűrűt és kutyát, marsallbotot és szteppcipőt, Barbie-babát és bibliát, Fradi-sálat és rózsaszínpárducos melltartót, mobiltelefont és irodaszéket. A csúcs: Vadon János (KOS-13., azóta ismert tévés és rádiós szereplő) nyulai. Ráadásul a nézőknek kellett kitalálni, a fülüknél  fogva lógatott szegény párák közül melyik a preparált (kitömött) és melyik a szintén mozdulatlan, de élő. 

A KOS-módszer a stúdiódrukk ellen nála is bejött. „Nyusziból″ médiaoroszlán lett.

PRE - KOS
Keresés